30 Ağustos 2007 Perşembe

SANAL FAŞİZM!...

Her egemen, kendi egemenlik alanında, küçük de olsa, bir tür faşizm oluşturduğunda, çok büyük bir rahatlama içerisine giriyor!... Gölge Tiyatro, daha önce sansür uyguladığı (hoş ne zaman uygulamadı ki?!.) Coşkun Büktel'e, Büktel'in hiç de gereksinme duymamasına karşın, önce "önerdiklerimiz" bölümüne koydukları coskunbuktel.com etiketini, paşa gönülleri öyle istemiş olacak ki, şimdi de çıkarmayı uygun görmüşler!... Bu arada, tiyatrom.com yöneticisi Ertuğrul Timur'u da, aynı biçimde infaz eden Gölge Tiyatro, sanırız yakında, kendileri dışındaki herkesi faşist ilan edecekler!...

Büktel'in günceleme yazdığı link'i önemsiyor, aktarıyoruz:


tiyatroevi.com'un Büktel ve Timur'a cevabı


tiyatroevi.com'un ana sayfasında, "Önerdiklerimiz" başlıklı bir bölüm var. Bu bölümde etiketleri sıralanarak link verilen siteler arasında, düne kadar, A. Ertuğrul Timur'un tiyatrom.com sitesi ile Coşkun Büktel'in coskunbuktel.com sitesi de vardı. Yani tiyatroevi.com yöneticileri, Büktel ve Timur'a kendi akıllarınca "kıyak geçiyorlardı". Timur'u bilmem ama, ben kendi payıma, etiketimin (Büktel yazılarını sansür eden bir sitede yasak savmak kabilinden)görünmesine karşı çıkmış, dayatmacı olmadan, oradan çıkarılmasını bile talep etmiştim:

"Önerdiklerimiz bölümüne koyduğunuz o linkin lafını bir daha duymak istemiyorum. O link hakkında ağır konuşmak istemiyorum. Sansürcü ve emreden bir tavrım olamayacağı için, "kaldırın!" da diyemiyorum. Ama koyduğunuz için mutlu ve müteşekkir olmadığımı bir kez daha tekrarlıyor, size kolaylık olması için, kaldırırsanız sevineceğimi içtenlikle belirtiyorum."

(Bakınız: Büktel, "Dekan Yardımcısı Sansürcü Doçent Semih Çelenk'e Cevap")

Yukarıdaki talebime rağmen, tiyatroevi.com yöneticileri coskunbuktel.com etiketini sitelerinin "önerdiklerimiz" bölümünden kaldırmadılar; yani bana zorla "kıyak geçmeye" devam ettiler. Ta ki, bugüne kadar. Ta ki, ben aşağıda okuyacağınız link yazısını yazıp, onların okurlardan sakladığı hakikatleri bir kez daha teşhir edinceye kadar. Bu kez, metinde okuyacağınız üzere, meşhur sansürcü A. Ertuğrul Timur bile, sansür karşıtı bir tutum takınmış, tiyatroevi.com'un dezenformasyonunu, benden önce teşhir etmişti.


tıkla: Mehmet Esatoğlu'na Cinsel Taciz suçlaması