31 Ekim 2013 Perşembe

LİNÇ KAMPANYASI sürecindeki Bulunmaz, "başka türlü" tehdit ediliyor!

T.C.
İSTANBUL
CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI'NA

ŞİKÂYET EDEN: HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ
T.C. KİMLİK NO: 50482204038
ADRES: Ali Baba Türbe Sokak No: 13/8 Çemberlitaş, İstanbul
TELEFON: 0532 / 642 88 57 - 0212 / 513 47 32      
FAKS: 0212 / 513 47 33
E-POSTA: tiyatroyun@gmail.com

ŞİKÂYET EDİLEN: 0536 025 26 89 numaralı telefonun sahibi

SUÇ: Tehditle dolandırıcılık yapma girişimi
SUÇ TARİHİ: 30.10.2013 saat: 11.22

AÇIKLAMALAR:

Adını bilmediğim, "Doğu Şivesi" ile konuşan, sesinden kırk yaşlarında olduğunu tahmin ettiğim biri, yukarıdaki no'lu telefonla beni arayarak, "Şafak Operasyonu" ile ilgili olarak aranan Diyarbakır / Dicle nüfusuna kayıtlı Ali Ural'ın yakalandığı ve Esenler İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde bulunduğunu, kendisinin burada polis memuru olduğunu belirterek, benim ifademin alınması gerektiğini dile getirdi. Bağırarak söylüyordu!

Bu arada benim adımı "0212 513 47 32 numaralı telefonun sahibi kim?" sorusuyla öğrenmişti. Olayın benimle ilgili bölümünü sorunca, benim kredi kartlarımla uluslararası bir dolandırıcılık söz konusu olabileceğini belirtti. Benim hiçbir kredi kartım olmadığını söyleyince de bankamatik kartımın olup olmadığını sordu ve ben, sadece emekli maaşımı aldığım Ziraat Bankası kartımın olduğunu dile getirdim. Hemen koşarak Ziraat Bankası'na gitmemi ve bankamatik işlemini kontrol ederken kendisiyle konuşmamı emretti. Bankaya gidip gitmeme kararını kendisinin değil, benim verebileceğimi belirtince de, emniyet görevlisi olan birine itiraz edemeyeceğimi, sonumun iyi olmayacağını ve o zaman derhal Esenler İlçe Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği'ne gitmem gerektiğini söyledi. Bana, Emniyet Müdürlüğü adresini vermesini ve oranın tarifini yapmasını söyledim. Bu kez, çok yüksek ve sert bir sesle; "Sen buraya gelmezsen, bir oraya gelmesini biliriz!" dedi. "Buyurun gelin!" dedim. 

İnternet'ten Esenler İlçe Emniyet Müdürlüğü'nün 0212 429 44 11 no'lu telefonunu öğrenip, santral memuruyla görüştüm. Memur beni sabırla dinleyip, bunun bir dolandırıcılık girişimi olabileceğini, öyle bir telefon numarasına sahip bir polis memuru bulunmadığını, durumu savcılığa şikâyet etmem gerektiğini de belirtti. İşbu görüşme, dolandırıcının beni aradığı zamandan 10 dakika sonra, saat 11.32'de gerçekleşmeye başladı.

Dolandırıcının beni aradığı zamandan 20 dakika sonra saat 11.42'de dolandırıcıyı 0532 642 88 57 no'lu telefondan aradım ve bir kez çalan telefon derhal "meşgûl"e alındı. Davranış polisin anlattığını anımsattı.

DELİL: Savcılığın dinleyeceği 0536 025 26 89 no'lu telefonla görüşme.

SONUÇ VE İSTEM: Süren dâvâlarımın yoğunluğunda yapılan "taciz" beni rahatsız etti. Bu telefon sahibinin bulunarak ifadesinin alınmasını ve tabiî cezalandırılmasını saygılarımla arz ve talep ederim. 01.11.2013

HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ