20 Ekim 2007 Cumartesi

Bir izleyici mektubu...

Foto: Tiyatro oyuncusu Kazım Şimşek


Kazım Şimşek'e

Selamlar...

Ben İzmir'den yazıyorum. İnşaat mühendisiyim, bir müteahhit firmada çalışıyorum. 9 seneden beri Homeros kütüphanemdedir ve neredeyse her hafta açıp açıp, farklı bir bölümünü okurum. Sayısız defa okudum İlyada'yı ve Odysseia'yı. Neden, bilmiyorum tam olarak; çok akıcı, çok kurgulu, antik dünyayı canlandıran bir havası var.

Evliyim. Hatta düğün hediyesi olarak, eşime İlyada'yı hediye etmiştim. youtube'da Homeros yazıp search yaptım ve orada gördüm sizi. Çok hoşuma gitti. Güzel bir çalışma olmuş. Bunları neden yazıyorum? Bilmiyorum ama, Homeros hastası olduğum için, size yazmak zorunluluğu hissettim kendimde. Gerçekten çok hoş. Başarılarınızın devamını diliyorum.

Saygılar.

Halil Akay