Unutmamakta yarar var!
Coşkun Büktel / 7 Nisan 2007 (Yani 9 ay önce)
(...) Demirkanlı, DT reklamlarının ve (dergisine reklam vermiş olan) "özel sektör" reklamlarının, o günlerde (Demirkanlı, yazısına tarih koymamış) "anlaşılmaz bir biçimde bıçak gibi" kesildiğini söylüyor. Peki neden kesilmiş?
Nedeni şu: "kesilmişti çünkü, “bedeli!” karşılığı verilmek istenen destekler için, istedikleri “bedel!”i, yani; görmeme, duymama, yazmama “bedel!”ini ödemeyi kabul etmemiştik."
Peki bugün, DT reklamlarının da, özel sektör reklamlarının da, Demirkanlı'nın Tiyatro Tiyatro dergisini çarşaf çarşaf kapladığını bildiğimize göre, acaba kim değişti diye sormamız gerekmiyor mu?
Acaba özel sektör artık dürüst olmaya karar verdi ve reklam vermek karşılığında Mustafa Demirkanlı'ya alçakça dayattığı ahlaksız şartları ("görmeme, duymama, yazmama" şartlarını) dayatmaktan vaz mı geçti?
Yoksa Mustafa Demirkanlı, kendisine alçakça dayatılan ahlaksız şartlara karşı direnmekten mi vazgeçti?
Özel sektör mü değişti? Demirkanlı mı? Özel sektör mü alçaklıktan vazgeçti? Demirkanlı mı alçaklıkla el sıkıştı?
Özdemir Nutku skandalına, OYÇED skandalına, "Çığ" skandalına Tiyatro Tiyatro'nun (çarşaf çarşaf reklamlarla dolu) sayfalarında asla rastlayamamış/rastlayamayan okurlar, yukarıdaki sorulara hangi cevabı vermeliler?
(Kaynak: Coşkun Büktel, "Kim Değişti")