25 Mart 2015 Çarşamba

T.C.
İSTANBUL
48. ASLİYE CEZA MAHKEMESİ YARGIÇLIĞI'NA


DOSYA NO: 2015/44


KONU: Yayından kaldırılma kararına saygısızlık etmediğimizin kanıtı...

Müşteki İsmail Can Törtop, bana karşı 1101 kişinin imzâ verdiği ciddî ve bıktırıcı "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" düzenlemesine ve bu kampanya süreci nedeniyle T.C. İstanbul 59. Asliye Ceza Mahkemesi'nin 2014/309 Sayılı Dâvâ Dosyası'nda yargılanmasına karşın, kendisine karşı hiçbir kişisel hıncım ve husumetim olmadığı gibi, kendisinin kişisel kimlik bilgisinin yayından kaldırılması kararı verilmiş ve ben bunu duyumsamamış isem, kendisinden (sadece bu konuda) özür dilerim. Sayın Yargıç bana karşı yaptırım uygularsa, râzı olduğumu kayıt altına alıyorum. Ben bir suç işlemedim. Olayı anımsamıyorum!... Sürekli olarak ülke dışına çıkmak zorunda olduğum ve 100'ü aşkın soruşturma - kovuşturma dosyalarıyla ("ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" ile) boğulmak istenmem nedeniyle, 5651 Sayılı Yasa nedeniyle bana bir tebliğ edilmişse (ki, yineliyorum hiç anımsamıyorum) hukuk bana ciddî yaptırım uygularsa buna diyeceğim hiçbir şey yoktur...

Gereğinin yapılmasını saygılarımla arz ve talep ederim... 26 Mart 2015


HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ


EKLER: Yayından kaldırma kararına gösterdiğimiz saygının belgeleri...