30 Aralık 2013 Pazartesi

Bulunmaz, kendi adını alçakça kullanan orospu çocuğunu takip ediyor!

Yukarıdaki habere "benim imzam" kullanılarak yapılmış bu "yorum" ile ilgili olarak gazeteye gönderdiğim "yorum" yazısını size de aktarıyorum:

Merhaba,

Öncelikle, yukarıdaki yorumu olduğu gibi yayınlamak durumundayım:

"Hilmi-bulunmaz- Gazeteci arkadaşlarımıza verilen bu cezayı şiddetle kınıyorum. Bu çağda hala böyle gazeyecilere ceza verilmesi yanlıştır. Asıl düşüncelerini yazdığı için dava açan bağnazlar düşünceye ket vurma girişimleri nedeniyle cezalandırılmalıdır. Bağnaza bağnaz demek hakaret olur mu hiç? Oğlan demesi ise oğlan argoda homoseksüel anlamında da kullanılıyor olsa da gerçek resmi anlamı erkek evlatdır. Bu belediye başkanı da malesef bu ülkenin evladıdır yazar buna vıurgu yapmıştır. Hakaret değil durum tespiti vardır."

Benim böyle bir "ahlâksız yorum" yazmam olanaksız. Neden olanaksız?

1 - Ben, Türkçe düşünerek, Türkçe konuşan ve Türkçe yazan biriyim!... Yukarıdaki sahte "yorum", Türkçe düşünmeyerek, Türkçe konuşmayan ve Türkçe yazmayan birine ait. Sahtekâr, beni küçük düşürmek istiyor! 

2 - Ben, herhangi bir suçun, cezasız kalmasını isteyecek kadar adaletin, hakkın, hukukun, içtihadın, kanunun ve mevzuatın düşmanı olamam! 

3 - Hakkımda başlatılmış 100 civarındaki soruşturma - kovuşturmanın tamamı "HAKARET" içeriğiyle ilgilidir. Benim hakkımda herhangi bir yüz kızartıcı suç nedeniyle şikâyette bulunmak tamamıyla olanaksızdır. 

4 - "ASILSIZ İHBARCI" biri, "T.C. İSTANBUL CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI ÖZEL SORUŞTURMA BÜROSU"na gidip, beni de şikâyet etti. Tiyatro... Tiyatro... Dergisi Yayın Yönetmeni ve Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Mustafa Şükrü Demirkanlı, benim "ey savcı" şiirim nedeniyle beni savcıya ihbar etti. Özel Soruşturma Bürosu Sayın Savcısı Halûk Gedikli Soruşturma No: 2013/72962 - Karar No: 2013/30165 ile 
"KOVUŞTURMAYA YER OLMADIĞINA DAİR KARAR" verdi... Benimle iletişim kurmak isteyenler, tiyatroyun@gmail.com'a yazabilir!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz