2 Aralık 2013 Pazartesi

T.C.
İSTANBUL
CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI'NA


ŞİKÂYET EDEN: HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ
T.C. KİMLİK NO: 50482204038
ADRES: Ali Baba Türbe Sokak No: 13/8 Çemberlitaş, İstanbul
TELEFON: 0532 642 88 57   / 0212 513 47 32   
FAKS: 0212 513 47 33
E-POSTA: tiyatroyun@gmail.com

ŞİKÂYET EDİLEN: MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI
ADRES: Reha Yurdakul Sok. No: 28/1 Billur Ap. Şişli-İstanbul
Gülbağ Mh. Şahinler Sk. No: 42 D. 10 Mecidiyeköy - İstanbul
TELEFON: 0212 216 75 20   
E-POSTA: tiyatrodergisi@gmail.com

SUÇ: Hakaret (Türk Ceza Kanunu 125. Madde)
SUÇ TARİHİ: 05.07.2013
SUÇ BELGESİ: Aylık Tiyatro... Tiyatro... Dergisi İnternet Sitesi

AÇIKLAMALAR:

1 - Benim hakkımda defalarca suç duyurusunda bulunan Mustafa Şükrü Demirkanlı, 2009 yılında "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" başlatıp, 1100 kişiyi bir araya getirerek, benim üzerinde olağanüstü ciddî bir kamuoyun baskısı oluşturdu. 

2 - 1100 kişiyi bir araya getirip, bütün Türkiye tiyatrosundan beni aforoz etmek için akla sığmayacak yöntemlerle karalama kampanyaları başlatan Mustafa Şükrü Demirkanlı, ekte sunduğum Aylık Tiyatro... Tiyatro... Dergisi İnternet Sitesi www.tiyatrodergisi.com.tr belgesinde de görüleceği gibi, Mehmet Bozkır, Seval Deniz Karahaliloğlu, Haluk Bilginer, Kemal Aydoğan, Oyun Atölyesi, Levent Çağlayan adlı şahısları ve ayrıca Ahmet Cüneyt Yalaz, Burhan Gün, Bülent Sezgin, Duygu Dalyanoğlu, Eyyüp Fırat Kuyurtar, Fırat Güllü, Gülhan Avşar Demirkanlı, Nurhan Tekerek, Ömer Faruk Kurhan, Reyhan Kayışlı, Süleyman Anıl, Uğur Demirci Tosun adlı şahısları "üzerime salmak" için olağanüstü çaba harcadı. Bu şahısların benim hakkımda başlattıkları soruşturma ve kovuşturmaları ayrıntılı anlatabileceğim gibi, soruşturma ve kovuşturma dosyalarının belgelerini de sunarım.

3 - Yaklaşık olarak yirmi beş yıldır Türkiye tiyatrosunun geri adım atması için Tiyatro... Tiyatro... Dergisi adlı bir yayın çıkaran Mustafa Şükrü Demirkanlı, bu yayınını âdeta bir şantaj aracı gibi kullanmaktadır. Ne demek istediğimi anlatabilmek için, ekteki belgeleri incelemenizde yarar var.

4 - Mustafa Şükrü Demirkanlı, Aylık Tiyatro... Tiyatro... Dergisi İnternet Sitesi içeriğinde yayınladığı "HHB: Seval Deniz Karahaliloğlu'na:" başlıklı yazısında bana karşı "HAKARET SUÇU" işlemektedir. Benim "SOSYALİST SANATÇI" olduğumu bilmesine ve hattâ bütün Türkiye'nin bunu bilmesine karşın, benim siyasal görüşümle alay eden onlarca, yüzlerce, belki binlerce karalayıcı yazı yazmıştır. Mustafa Şükrü Demirkanlı, andığım yazının ilk tümcesinde aynen şunu söyleyebilmiştir:

"...Sosyalistlik(!) yaparak, avukatları aşağılamak için neler yazarım diye kafa yoruyor."

Malûmunuz, yazı dünyasında parantez içindeki ünlem (!) işâreti, kendisinden önce gelen sözcüğün tam karşıtı bir içerik taşıdığını, "YALAN" olduğunu vurgulamak için kullanılır. Her bireyin dinî ve siyasî düşüncesi nasıl ki Anayasal güvenceye alınmışsa, benim siyasî düşüncem "sosyalizm" de güvenceye alınmış durumdadır. Mustafa Şükrü Demirkanlı, böyle bir söylem tutturarak, benim yasal ve Anayasal hakkımı gasp etme yoluna sapmaktadır. 


DEVAM EDECEK!