11 Nisan 2013 Perşembe

Türk tiyatrosunun tuzu biberi ödüller şimşek hızıyla kokmaya başladı!

Melih Anık ‏- Başak Özdoğan bu sezon kaç oyunun dekoruna çalıştı? 6? 7? Hiç değilse bu çaba görülsün isterim. Ayrıca da metni "oku"yan tasarımlar.

Arda Aydın- Yahu Melih Bey kaçtır okuyorum yazdıklarınızı ve dilime geliyor susuyorum! Allah aşkına siz inanıyor musunuz tüm bu olanlara?


Melih Anık - Ama Türkiye Tiyatrosu EN'leri  gibi algılanmaya açık bir liste yapılıp önüme konunca dayanamıyorum, adı unutulanlar adına.


Arda Aydın
- Yoksa Ahmet'i aday yapıp Mehmet'i unutmuşlar ne fayda. Baksanıza Aylin Alıveren bile jüri üyesi bu ülkede...


Melih Anık- "Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarı Tiyatro Bölümü Öğretim Görevlisi, Dramaturg" unvanı yeterli değil mi?


Arda Aydın - Siz Afife Jürisi'nin unvanlarını okuduğunuzda bu işte bir tuhaflık olduğunu sezmiyor musunuz?


Melih Anık - Kendi değerini bilsen de tarifi başkasına kalıyor...


Bilmiyordum... Ayıp bu tabii. Ama bu ülkede "çıraklar ustalarını" değerlendiriyor be Canım Arda...

Benim için tüm ödüller HASTA...

Eleştiride standardı yok tiyatronun. Ödüller de payını alıyor.

O kişi için jüride olmak HER ŞEYE RAĞMEN önemli geliyor olmalı. Haldun Bey içinse bir hoşgörü "açılımı" sayılabilir (mi?)

Sevgili Arda jüride olmayı kabul etmek tüm üyeleri onaylamak anlamına gelir (bence) Yani HERKES çok iyi düşünmeli ORADA olmayı

Benim bu düşüncem ("Kiminle birlikteyim?") anlaşılır değil. Portal'lerde yazı yazma hususunda da anlaşılmış değilim.

***

Oyun'un notu: Yukarıdaki bu tweet'leri layıkıyla yayınlamayı kesinlikle başaramadığımız için "Melih Anık" ve "Arda Aydın" adlarının üstüne tıklayarak, ilgili söyleşiyi büyük bir keyifle ve yavaş yavaş izleyebilirsiniz!...