21 Nisan 2015 Salı

İnternet'i babasının çiftliği sanan Coşkun Büktel'e; "DUR" demek gerekir!

T.C.
İSTANBUL
NÖBETÇİ SULH CEZA HÂKİMLİĞİ'NE


Konu: Coşkun Büktel'in suçlu yazısının kaldırılması 5651 S. Yasa 9. Md.

HAKARET, İFTİRA, SUÇ UYDURMA suçlarını içeren; bir paragrafı sunduğum ve kişilik haklarıma saldıran yazının kaldırılmasını istiyorum.

Suça meyilli şahıs Coşkun Büktel kişilik haklarımı çiğnerken diyor ki:

"Eğer rahatsızlığın kendine yönelik TEHDİT nedeniyle değil de, HİLMİ BULUNMAZ'ın bana ve 'İkinci Geliş'e yönelik VANDALİZMİ yüzünden ise, yine de 'aldırma' derim. Ben aldırmıyorum. HİLMİ BULUNMAZ'ın 'İkinci Geliş'i TUVALET KAPAĞINA KOYUP üstüne basması, 'İkinci Geliş'in ya da benim ayıbım değil ki... HİLMİ BULUNMAZ'ın bu İLKELLİĞİNİ ben defalarca TEŞHİR ETTİM, etmeye de devam edeceğim. Kitabımı kloset kapağında görmek, umurumda bile değil.... Asıl HİLMİ BULUNMAZ, çıplak ayağıyla benim (40 Mustafa ve 50 HİLMİ BULUNMAZ'ın 100 yılda yazamayacağı) kitabımın üstüne basıp fotosunu yayınlamış olmakla düştüğü durumdan nasıl kurtulacağını düşünsün... Ben rahatım: Çünkü HİLMİ BULUNMAZ'ın yazdıkları artık Mustafa vasıtasıyla da beni meşgul edemeyecek. Yani ben durumdan senin kadar yakınmıyorum. HİLMİ BULUNMAZ'ın 'İkinci Geliş'e yönelik VANDALİZMİ beni rahatsız etmiyor, çünkü uzun uzun kompozisyon yazmama gerek kalmaksızın, VANDALİZMİ görsel olarak en kolay ve en etkili biçimde TEŞHİR ETMEMİ sağlıyor. Benim HİLMİ BULUNMAZ hakkında (şu aşamada) söyleyeceklerim bundan ibaret... Onun 'İkinci Geliş'le ilgili VANDALİZMİNİ TEŞHİR ETMEYE DEVAM EDECEĞİM."

DELİL: www.facebook.com/coskun.buktel/posts/829830750368370

Gereğinin yapılmasını saygılarımla arz ve talep ederim. 22 Nisan 2015


TALEP EDEN
HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ


T.C. KİMLİK NO: 50482204038
ADRES: Ali Baba Türbe Sk. No: 5/8-9-12 Çemberlitaş Eminönü / Fatih
TELEFON: 0532 642 88 57
E-POSTA: tiyatroyun@gmail.com

***

TALEP EDİLEN
COŞKUN BÜKTEL
T.C. KİMLİK NO: 43243302258
ADRES: Çukurlu Çeşme Sok 6/4 Beyoğlu / İSTANBUL
TELEFON: 0212 252 94 82
E-POSTA: buktel@yahoo.com


EKLER:
1 - Delilin facebook çıktısı...
2Sulh Ceza Hâkimliği'nin "içeriğin erişiminin engellenmesi" kararları.