12 Nisan 2007 Perşembe

17

17, benim uğursuz rakamımdır... Ne zaman bu rakam yakama yapışsa, kendimi çok kötü hissederim. Hatta, bu rakam etrafımda dolanmaya başladığında, kendimi bir sahtekar gibi hissetmeye başlarım...

Bu sitede, uzun zamandır, 17 rakamının talihsiz görüntüsüyle karşı karşıyayım; ne zaman bu siteye girsem, karşımda sürekli olarak "17 üye online" yazısını görüyorum...

Hiç kimse; beni, ailemi, dostlarımı, arkadaşlarımı, ırktaşlarımı, akranlarımı, yurttaşlarımı, sınıfdaşlarımı... uyarmamasına karşın, sanki birileri beni gözlüyor ve bu konuda itham ediyormuş duygusuna kapılıyorum...

Okurlarımdan bir ricam var; Internet denilen zamazingodan çok net anlayanlar varsa, bu konuda bana yardımcı olsunlar da bu uğursuz rakamdan kurtulayım...

Kahrolsun 17!

Yaşasın 18 yada herhangi bir rakam!