12 Nisan 2007 Perşembe

Adım: Hüseyin Hilmi Bulunmaz

Yazdıklarımın, daha rahat anlaşılması için, birçok site yayımlıyorum...

www.bulunmaztiyatro.com adlı siteyi, salt Bulunmaz Tiyatro ile sınırlı tutmaya çalışıyorum... Zaman zaman anlaşılmazlığa neden olan durumlar oluşsa da, buna dikkat ediyorum...

Bulunmaz Tiyatro'nun sitesindeki, karşıtı belirtilmemişse, tüm yazılar bana (H. Hilmi Bulunmaz) ait...

Mine Ergen bir e-posta yollamış ve bir dosyasını (sanırım) eksik okuduğumuzdan, kendisine "haksızlık" yapmıştık. Durum, bizden kaynaklanabilir kaygısıyla, hemen küçük bir yanıt postalamıştık:

Dosyanız daha önce gelmemiş yada ben görmedim... Bizden kaynaklanan bir durum varsa özür dilerim...

İlgileneceğim...

"e-postalara bakabilme donanımına ve "duyarlılığı"na bir türlü vakıf olamadığımdan, bu işi oğluma (Cemal Bulunmaz) "yıkmıştım"... Oğlum Litvanya'da olduğundan ve beni uyarmadığından, iletişimde bazı aksamalar olabilecek...

Sağolsun Mine Ergen, durumumuzu bilmediğinden, bir yanıt yazmış:

"Merhaba,

ilginize tesekkür ederim. Kime merhaba dedigimi bilmek istedigimden adinizi da yazmanizi rica ederim.

Calismalarinizda basarilar dilegiyle...

Mine ERGEN"

Not: Yanlış yada eksik anlaşılma varsa, taraflardan özür dilerim...