13 Mart 2008 Perşembe

Bulunmaz, iftiracıları teşhir ediyor!


Online Videos by Veoh.com
Eğer CD ile saptanmış Özdemir Nutku iftirasına, İftira Makinesi Burak Caney’e, Yalan Makinesi Mustafa Demirkanlı’ya ve Sansür Makinesi 3. Abdülhamid’e karşı olan tiyatrom.com yazarları varsa, yukarıdaki video ile verdiğim rahatsızlık nedeniyle onlardan (sadece onlardan) özür dilerim. HB

***

Tarkan Çuhacı'dan açıklama:

"Merhaba Hilmi Bey,

Son yayınladığınız video da malesef konuşmadığım şeyler söylemişsiniz.. Ertuğrul bey'in facebook ta açılan gruba üye olmam için bana ısrar ettiğini söylemişsiniz.. Ben size öyle birşey asla demedim..Sadece Bir link geldiğini ve benimde Ertuğrul bey'e saygı duyduğumdan bilinçsizce üye olduğumu söyledim..Lütfen bu talihsiz açıklamınızı düzeltmenizi, Aşağıda tekzip yazımı videonuzun altındaki yorum bölümüne eklemenizi rica ediyorum..

Tiyatro yaşamınızda başarılar dilerim.. Hoşçakalın....

' Ben Tarkan Çuhacı Ertuğrul Bey'in facebook ta açılan gruba ısrarla beni üye yaptığı yanlıştır..Bunun dışında bu tarz olayları tiyatromuza hiç yakıştırmıyorum..'"

Açıklama: Videoda geçen konuşmamda, Coşkun Irmak'la ilgili bölüm, tamamıyla benim yorumumdur. Coşkun Irmak, konuyla ilgili bir açıklama yapmamıştır...

Ayrıca bakınız: Bulunmaz,
"Bir iftiranın bataklık anatomisi!"
Tüm videoları izlemek için: TIKLAYINIZ