10 Mart 2008 Pazartesi

Alacakaptan'dan açıklama

Ulvi Alacakaptan
10 Mart 2008


NETTE SALDIRAN İSİMSİZ KİMLİKSİZLERE HAYIR


Bir süredir Hilmi Bulunmaz ve Coşkun Büktel'le polemik denemeyecek seviyesizlikte bir dalaş yürütenler, Internet oyunları sayesinde, beni de kınayıcılar arasında göstermiş; bunu açıklamak için yazdığımdan itibaren kişiliğime, sanatıma ve başkanı olduğum TODER'e saldırmaya başlamışlardır.

Nickler, lakaplar arkasına gizlenen kimliksiz, onursuz ve kişiliksizlere yanıt vermeyeceğim.

Son marifetleri TODER'in 27 Mart Yürüyüşü'nü bahane ederek ve beni oldu bitti TODER Başkanı ilan ederek grup kurmaktır.

Bu Internet salyalarını, facebook hesabıma üye olanları da bulaştırmışlardır.

tiyatrooyun.org "Tiyatronun Başına Bela Olan.... Harbiye Yıkılırken..." gibi ve şu an, yine de çoğalmış olabilecek sitelere üye olan facebook arkadaşlarımı, bu gruplardan ayrılmaya ve nette her ne nedenle olursa olsun, tartışma ve saldırıları isimsiz ve sahte adlarla yürütenlere karşı çıkmaya çağırıyorum.

Kişi olarak, Harbiye ve / veya herhangi bir tiyatro binasının yıkımına karşıyım. Ancak yerine daha nitelikli bir yapı yapılması kaydı ile bu güvence verilmezse her türlü eyleme varım. Beton dökülürken kendimi temele zincirlemek dahil. Bana ve kişiliğimde TODER'e saldıranlar uzman oldukları nette biraz gezinip özgeçmişime baksınlar Muammer Karaca Tiyatrosu'nun yıkılmasını durduran TİSAN'ın (Tiyatro Sanatçıları Derneği'nin) Kurucu İcra ve Genel Yönetim Kurulu üyesi ve Eğitim Sekreteri'yidim; yıl 1979.

Tepebaşı DRamın Dramı yazısını yazıp kampanya başlattığımda da 2003 olmalı.

(Kaynak: Alacakaptan,
"NETTE SALDIRAN ISIMSIZ KİMLİKSİZLERE HAYIR")