20 Ağustos 2007 Pazartesi

Fakir Baykurt adı yaşatılıyor!...

Ciddi ve estetik bir yayıncılık anlayışıyla sinemanın sanat olması için savaşım veren Modern Zamanlar dergisi, bize ve kampanyamıza gösterdiği ilgiyle, gerçeklerden yana tavır almasını biliyor. Modern Zamanlar'a yayın yaşamında başarılar diliyor, gösterdiği ilgiye teşekkür ediyoruz:


Merhaba...

Ben Modern Zamanlar dergisi editörü Tuncer Çetinkaya...(Bugün Hilmi Bulunmaz hocamla telefonda konuşmuştum.)

Sitenizi inceledim ve çok etkilendim. Özellikle sağlığında tanıma olanağı bulduğum Fakir Baykurt'a ilişkin yazınız muhteşemdi.

Bu garip ülkenin en çok ihtiyaç duyduğu şeyin sinema olduğuna karar vermiş olmalıyız ki Antalya'da yeni bir dergi üretimine başladık. Umarız başarılı oluruz.

Hilmi hocam dergiye dair bir tanıtım yapabileceğimizden söz etti. Bunu düşünmesi ve bize ulaşması bile çok anlamlı. Bizler de işinizin Antalya ayağında elden geldiğince katkı sunmaya çabalarız. Adresinize bir ay sonra çıkacak yeni sayımızla birlikte dergilerden yollayacağım. Bu arada dergimizi tanıtan bir yazıyı da önümüzdeki günlerde kaleme alacağım.

Gösterdiğiniz ilgiye bir kez daha teşekkür ederim.

Tuncer Çetinkaya