7 Mayıs 2009 Perşembe

Tiyatroyu şimşek hızıyla çürüten sadaka kültürü!

"İyiliksever kuruluştan gördüğün yardımın karşılığını para olarak vermesen bile kişiliğinden ödün vermek zorunda kalırsın."O. Henry (Son Yaprak / Hikayeler)


KÜLTÜR BAKANLIĞI ÇANAĞI YALAYANLAR


Ben; askerlik yaptım, haksız yere siyasi tutuklu oldum, vergi veriyorum. Benim gibi insanların verdiği vergilerle ayakta duran Kültür Bakanlığı, bana sormadan, benden izin almadan, tiyatro sanatına katkı yapmak için değil, devlet sadakası almak için tiyatro yapanlara ulufe dağıtıyor. Ben, sade vatandaş olmanın yanı sıra, profesyonel bir tiyatro sahibi olarak, Kültür Bakanlığı’nın çanak yalatmasına ve tiyatro esnafının da çanak yalamasına karşıyım. Bu durumu esefle kınıyorum. Lanetliyorum. Götüne güvenen borazancıbaşı olduğu gibi, izleyicisine güvenen tiyatrocu olsun! (Hilmi Bulunmaz)

(Bakınız: OYUN)