3 Eylül 2007 Pazartesi

Jeep'ini almayan Timur, anında tepki gösterdi!...

A. Ertuğrul Timur


Sorunuzun ilk cevabını ben vereyim

Tiyatro bokun içinde yüzüyor sizin "sıçtığın yere kadar kovalarıma denk düşer (İkiside tuvalet ve insan dışkısı üzerine olduğundan)

Geriye sizden artan:


* elini yada bir başka organını öpmek yada yalamak için mi?!...

* senin nerene batıyor anlamıyorum ki?!...

* Suratında, hala tazeliğini koruyan; alçak, pespaye, şerefsiz…

* sol memesinin altında yürek yerine lağım çukuru bulunan reziller,

* Dangalak herif!

* salakça ,

* kıç üstü düşmüş gibi


cümleleriniz ise artar.... İçinde en masum hakeretinizi seçip kıyaslama yapmışsınız şöyle bir diğerlerini hatırlatayım dedim. Hadi benim beğenmediğiniz anketlerime karşılık siz adil anket yapın da cümlelerinizin tümünü sıralayın..

Hasan Hüseyin'in bir şiirindeki benzetmeleri uyarlayarak
Kaldı ki ben tiyatro bokun içinde yüzüyor diyorum,
tiyatroyu bokun içine iten ben değilim

Tiyatronun bokun içinde yüzmesi hoş bir durum değilse bunu yapan da biraz sizsiniz ben sadece düşürülen duruma ayna tutuyorum. Aynada gördüğünüz galiba hoşunuza gitmedi. Üzgünüm ozaman işe kendinizi değiştirerek başlamanız gerekiyor


Aşağıdaki haberi bir kez daha yayımladığımız için özür dileriz:


A. Ertuğrul Timur'a aşağıdaki jeep'i veriyoruz!...

Ertuğrul Timur diyor ki:

"Yazar Coşkun Büktel'in Devlet Tiyatroları repertuar kurulundan geçemeyen çeviri ve eseri için bıkmadan usanmadan yürüttüğü bireysel sataşmalarından oluşan haber ve polemiklerini, hakaret ve küfürlere varan yazışmaları yayımlamayı reddetmekteyiz." (tıkla: Yaşasın Sansür)

Coşkun Büktel diyor ki:

"Timur'un yukarıdaki ifadelerinin 'yalan' olduğunu, Büktel'in polemik yazılarına konu olan 'Theope' adlı eserinin de, 'Ölüleri Gömün' adlı çevirisinin de 'Devlet Tiyatroları repertuar kurulundan geçemeyen' değil, 'geçebilmiş' eserler olduğunu belirttik." (tıkla: "Yaşasın Sansür" skandalı: 1)

Biz, Coşkun Büktel'in doğru söylediğini düşünüyoruz. Ancak, Timur, davasında haklıysa, yani Büktel'in "Ölüleri Gömün" adlı çevirisi ve "Theope" adlı oyunu, Timur'un dediği gibi, "Devlet Tiyatroları repertuar kurulundan geçemeyen" yapıtlarsa, yukarıdaki fotoğrafta görülen jeep'i Timur'a armağan edeceğiz. Timur bunu kanıtlayamazsa, kendisinden hiçbir şey beklemiyoruz. Sadece, aldattığı okurlarından özür dilesin, yeter!...

Jeep kapımızın önünde bekliyor... Sözümüz söz. Biz verdiğimiz her sözü tuttuk. Bunu da tutarız!...

tıkla: OYUN